gedichtendag is hot

Behoud de begeerte. En schrijf een pikant gedicht. Ik nam deel aan de wedstrijd 1001 pikante nachten van Creatief Schrijven en won met onderstaand gedicht (zie ook www.creatiefschrijven.be). Het gedicht wordt ook tentoongesteld op de Boulevard d'Amour te Knokke en gepubliceerd in een nog niet nader bekend tijdschrift.

gretig, groen
je ogen palmen me in
het verlangen wordt een lange zoen
als zalmen zwelgen wij in de weelde
van een stroom die ons bekend is
van de droom die ons omsloot

na de babbel, de bubbels, de flirt
krab ik over je rug, een siddering
leidt tot het kiemen van genot
en het priemen van je tieten –
tip top en hip in je shirt

een welles-nietes wordt
ultieme wellness
de dresscode is niet langer
wanneer je mij met je lijf overdondert,
wanneer ik je bloot met mijn vingers bewonder
en als toemaat met vol ornaat stoot in je schoot

Reacties

Populaire posts van deze blog

Het einde van de slavernij

boekvoorstelling/vernissage The obscure object